A magyar piacon néhány éve az ágazatunk nagy változásokon megy keresztül, melyek roppant módon befolyásolják a termékkínálatot az élelmiszerkereskedelemben. Ismert, neves hazai gyártók és azok márkáinak eltűnése révén az értékesítési ponton, egyrészt sokkal nagyobb a külföldi termékek kínálata, másrészt sokkal több kereskedelmi, saját márka létezik. Ez különösen a fogyasztók számára sajnálatos következmény.
A piackutatások igazolják, hogy erős és mindenek előtt a piacon folyamatosan jelen lévő és megfelelően gondozott márkák a fogyasztók körében nagy elismerésnek örvendenek, biztonságot és bizalmat közvetítenek. Így a fogyasztók a kereskedelmi áruházak polcain ezeket az ismert gyártói márkákat részesítik előnyben.
A Wiesbauer- Dunahús is a folyamatos és következetes márkaépítésnek és a fogyasztók számára is érdekes fejlesztések sokaságának köszönhetően az elmúlt évektizedben több jelentős termékmárkát is kialakított. Ezek a jó minőség és a pompás ízélmény védjegyei, garanciái. Példának említeném itt a levédett csúcs-márkánkat a „Túrát”.
Sajnos mi is tapasztaljuk, hogy márkatermékeinket megpróbálják lemásolni a piacon, azonban ezek a termékek a minőség és íz vonatkozásában nem összehasonlíthatóak a mi készítményeinkkel.
Mindent megteszünk azért, hogy ez a termékminőség a jövőben is így maradjon. Ezáltal továbbra is vásárlóink megbízható partnerei maradunk az élelmiszerkereskedelemben.